نقد و بررسی سریال I Am Groot

نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

نقد و بررسی سریال I Am Groot

نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

اگر از طرفداران انیمیشن دیدن به زبان فارسی هستید، قطعا نام گپ فیلم را شنیده‌اید. انیمیشن‌های سینمایی و سریال‌های انیمیشنی بسیاری در سال‌های اخیر تولید‌ شده‌اند که به دلیل پیشرفت‌های تکنولوژی مدام در حال جذاب‌تر شدن چه از لحاظ بصری و چه از لحاظ داستانی هستند. به همین دلیل تیم گپ فیلم از همان زمان شروع به فعالیت خود تصمیم گرفت تا یک تیم اختصاصی برای تدوین، دوبله و آهنگسازی انیمیشن‌ها تشکیل دهد تا به‌روز‌ترین انیمیشن‌های روز دنیا را به صورت دوبله شده در اختیار بیننده‌های ایرانی قرار دهد.

تیم گپ فیلم آخرین انیمیشن‌های روز دنیا را در کوتاه‌ترین زمان ممکن آماده و در دسترس کاربران خود قرار می‌دهد. برای دانلود انیمیشن I Am Groot هم کافی است سری به پلتفرم گپ فیلم بزنید یا اگر علاقمند هستید آن را به صورت آنلاین مشاهده کنید.

۵ مطلب در فوریه ۲۰۲۳ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

یکی از فیلم‌های سینمایی متفاوتی که در سال 2022 منتشر شد و نظر بسیاری را جلب کرد The Menu بود. به عقیده بسیاری، نقطه قوت این فیلم‌، فیلمنامه آن است چرا که خط داستانی کاملا جدیدی را دنبال می‌کند و از اغلب کلیشه‌های امروزی سینما به دور است. این فیلم تماشایی و غیر قابل پیش بینی، یک طنز سیاه و خشونت بار در ژانر وحشت است که توسط مایک مایلود، فیلم‌ساز بریتانیایی کارگردانی شده است. در ادامه این نقد و بررسی با گپ فیلم همراه باشید تا اطلاعات بیشتری درباره The Menu در اختیار شما قرار دهیم.

زمانی که فیلم شروع می‌شود، مخاطب با ریتمی آرام وارد داستان می‌شود و به سختی متوجه می‌شود که با یک فیلم هیجان انگیز و دلهره‌آور طرف است. فیلم منو با بهره گیری از عوامل سازنده، بازیگران فوق‌العاده و مهارت‌های فنی به روز ساخته شده و در کنار فیلم‌نامه نویی که دارد، به یک پکیج جذاب‌ تبدیل شده است. هزینه ساخت این فیلم چیزی در حدود 35 میلیون دلار بوده و همه عوامل، بهترین خودشان را برای این فیلم گذاشته‌اند

 

داستان فیلم The Menu

فیلم سینمایی منو، روایت‌گر داستان یک زوج جوان ثروتمند را روایت می‌کند که برای خوردن یک شام ویژه در یک رستوران خاص به جزیره‌ای دور افتاده سفر می‌کنند. رستوران مورد نظر یک رستوران مجلل و البته عجیب و غریب است که به یک سرآشپز بزرگ با نام جولیان اسلوویک که نقش او را رالف فاینس بازی می‌کند، تعلق دارد. چیزی که این زوج در سر دارند، خوردن یک شام شیک، ساده و به یاد ماندنی است اما این اتفاق نمی‌افتد و این شام در نهایت به چیزی شوم تبدیل می‌شود. سرآشپز اسلوویک که غذاهای خودش را به عنوان قطعاتی از یک هنر مفهومی در نظر می‌گیرد، تصمیم می‌گیرد تا دقیقا در همان شب منوی خود را تغییر دهد.

 

آشنایی بیشتر با فیلم سینمایی منو 2022

ساختار روایی فیلم منو از ابتدای فیلم کند است و دلیل این موضوع، فیلم‌نامه آن نیست. دلیل کند بودن ساختار فیلم، بازی درخشان رالف فاینس است که صحنه‌های به یاد ماندنی را برای بیننده خلق می‌کند. او به قدری این نقش را خوب بازی کرده که گویا دقیقا تبدیل به سرآشپز اسلوویک شده است. 

نگاه و لبخند سرآشپز دو چیز را به بیننده منتقل می‌کند: آسیب‌های روحی و روانی که او متحمل شده و شرارتی که به درون او وارد شده است. فیلم‌نامه، شخصیت جولیان اسلوویک را شخصیتی رنج دیده معرفی می‌کند که در درون خود، خلا بزرگی دارد. این موضوع در طول فیلم کاوش می‌شود و اطلاعات بیشتر درباره شخصیت او کم کم به مخاطب داده می‌شود

با هر سکانس و هر غذای جدید، تنش، آرام آرام افزایش می‌یابد و دلهره کم کم به بیننده وارد می‌شود. جذابیت داستان اینجاست که ما نمی‌دانیم کی اتفاقی که منتظر آن هستیم روی می‌دهد؟ نکته بعدی درباره سرآشپز داستان، همراهی احساسی او در طول فیلم است. نویسنده این موضوع را زیرکانه در فیلم‌نامه گنجانده اما درباره نیت او، مخاطب را تا مدت زیادی در شک نگه می‌دارد

این فیلم به عقیده بزرگان سینما از طریق طنز و وحشت، زندگی بخش ممتاز جامعه یا همان ثروتمندان را نقد می‌کند. علاوه بر این موضوع به شیوع آزار و اذیت جنسی در صنعت هم اشاره دارد. بسیاری از منتقدان، سناریوی این فیلم را انتقام محور می‌دانند و بسیاری هم معتقدند علاوه بر این موضوع، فیلم The Menu در واقع صنعت رستوران داری را نیز به چالش می‌کشد. رستوران‌هایی که فضاهای خیره کننده و ظروف زیبا دارند و از این موضوع برای پنهان کردن سو استفاده‌های خود بهره می‌برند.

 

تولید و انتشار فیلم The Menu

آوریل سال 2019 بود که صحبت از ساخت این فیلم به میان آمد و قرار بود اما استون و ریف فاینز به عنوان بازیگران و الکساندر پین به عنوان کارگردان با این فیلم همکاری کنند. اما ماه مه 2020 بود که پین و استون از این پروژه جدا شدند و مارک مایلود به عنوان کارگردان فیلم انتخاب شد. در ژوئن 2021 صحبت از جایگزین استون یعنی آنا تیلور جوی شد و باقی بازیگران هم کمی بعد انتخاب شدند. در نهایت فیلم‌برداری فیلم در 3 سپتامبر 2021 در شهر جورجیا آغاز شد

پس از اتمام ساخت و تدوین فیلم، این اثر برای اولین بار در تاریخ 10 سپتامبر 2022 در جشنواره فیلم تورنتو به نمایش درآمد. یک ماه پس از این اتفاق، منو در آمریکا به صورت همزمان در 3211 سالن سینما اکران شد و رکورد اکران همزمان را در بین فیلم‌های کمپانی سرچلایت پیکچرز شکست. 

 

بازیگران فیلم The Menu

بدون شک یکی از نقاط قوت این فیلم، بازیگران قوی و هنرمندی است که در آن ایفای نقش کرده‌اند. شاخص‌ترین بازیگران این فیلم عبارتند از:
 

  • ریف فاینز در نقش سرآشپز معروف، جولیان اسلوویک
  • نیکولاس هولت در نقش تایلر
  • آنیا تیلور جوی در نقش مارگو میلز
  • هانگ چائو در نقش السا
  • پل آدلستین در نقش تد
  • ژانت مک تیر در نقش لیلیان بلوم
  • جان لگویزمائو در نقش ستاره سینما
  • رید برنی در نقش ریچارد
  • ایمی کاره رو در نقش فلیسیتی
  • جودیت لایت در نقش آن
  • راب یانگ در نقش برایس
  • و مارک سینت سیر در نقش دیو

 

نظر منتقدان درباره فیلم The Menu

این فیلم پس از انتشار، عموما نقدهای مثبتی دریافت کرد و بازخورد بینندگان و منتقدان به این فیلم نیز مجموعا خوب بوده است. 284 نفر از منتقدان وب سایت راتن تومیتوز پس از دیدن این فیلم، میانگین امتیاز 7.6 را به آن داده‌اند. بیانیه منتقدان این سایت درباره این فیلم به شرح زیر است:

در حالی که تفسیر اجتماعی فیلم بر مواد اولیه متکی است، فیلم منو یک کمدی سیاه با طعم‌های فراوان را به مخاطب هدیه می‌دهد

فیلم The Menu توسط منتقدان وب سایت متاکریتیک هم بررسی شده و میانگین امتیاز 71٪ به آن داده شده است که نشان می‌دهد نقدهایی که درباره این فیلم انجام شده اغلب مطلوب است. 

تماشاگرانی هم که این فیلم را دیده‌اند در یک نظرسنجی که توسط سینماسکور انجام شده، به این فیلم امتیاز B را از بین A+ تا F داده‌اند. مخاطبان پست ترک هم پس از دیدن فیلم امتیاز 78٪ را برای فیلم در نظر گرفته‌اند و 52 ٪ از آنها هم گفته‌اند که این فیلم را حتما به دیگران توصیه می‌کنند

سریال آخرین بازمانده

دانلود سریال آخرین بازمانده

سریال وایکینگ ها

 

 

دانلود فیلمدانلود فیلم دوبله فارسی , دانلود فیلم سینمایی , دانلود انیمیشن جدید ، دانلود انیمه و دانلود سریال با لینک مستقیم از رسانه گپ فیلم

 

 

  • مهدی عابدی
  • ۰
  • ۰

سینمای جهان با گذر زمان مدام در حال جذاب تر شدن است و هر ساله فیلم و سریال های متفاوتی منتشر می‌شوند که پیش‌تر نمونه آنها ساخته نشده است. یکی از فیلم‌های متفاوتی که بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده و قرار است در سال 2023 اکران شود، Cocaine Bear یا خرس کوکائینی نام دارد. این فیلم داستان یک خرس را روایت می‌کند که یک بسته بزرگ کوکائین را می‌خورد و همین باعث می‌شود تا کنترل خود را از دست داده و شروع به حمله و کشتار افراد کند. در ادامه این نقد و بررسی با گپ فیلم همراه باشید تا بیشتر درباره این فیلم صحبت کنیم.

برای عموم مردم، دیدن فیلم‌هایی که بر اساس واقعیت ساخته می‌شوند جذاب‌تر است چرا که بیننده می‌داند این اتفاقات برای یک فرد واقعی افتاده است و صرفا ساخته ذهن یک نویسنده نیست. دلیل این اتفاق حس همزاد پنداری است چرا که ما وقتی متوجه می‌شویم یک داستان واقعی است، سعی می‌کنیم خودمان را در همان وضعیت تصور کنیم و همین موضوع به جذابیت این داستان‌ها اضافه می‌کند. 

داستان فیلم Cocaine Bear

فیلم خرس کوکائینی، داستان یک دلال بدنام مواد مخدر در سال 1985 را روایت می‌کند که پیش‌تر افسر مبارزه با مواد مخدر بوده و اکنون خودش هم به سمت فروش مواد مخدر رفته است. شغل او جا‌به‌جایی مواد مخدر در مقیاس بزرگ است. او در حین جا‌به‌جایی یک محموله عظیم با هواپیما متوجه می‌شود که وزن، بسیار سنگین شده و برای کاهش دادن وزن هواپیما، یک کیسه پر از کوکائین را به بیرون از هواپیما می‌اندازد. 

ارزش این کیسه چند ده میلیون دلار است و همین موضوع باعث می‌شود تا خلبان پرواز وسوسه شود و برای پیدا کردن این کیسه با چتر نجات به بیرون بپرد. او زمانی که از هواپیما به بیرون می‌پرد چترش باز نمی‌شود و در نهایت جان خود را از دست می‌دهد. در ادامه داستان، این کیسه به دست یک خرس سیاه می‌افتد و خرس، محموله کوکائین را می‌بلعد. همین موضوع باعث می‌شود تا اتفاقات شوکه کننده‌ای رقم بخورد. خرس که حجم زیادی کوکائین را خورده، تحت تاثیر مواد مخدر قرار می‌گیرد و شروع به کشتن افراد می‌کند. در ادامه داستان نیز اتفاقات جالبی رقم می‌خورد. جالب است بدانید، خرسی که در این داستان به آن پرداخته شده، اکنون به صورت تاکسیدرمی شده در موزه نگهداری می‌شود.

بازیگران فیلم Cocaine Bear

سازندگان فیلم خرس کوکائینی که یک داستان جذاب را اختیار داشتند، تصمیم گرفتند تا بازیگران با استعداد و برجسته‌ای را برای نقش‌آفرینی در این اثر به خدمت بگیرند. از جمله این بازیگران می‌توان به کریستین کونوری، کری راسل، آلدن ارنریچ، اوشیا جکسون جونیور، مارگو مارتیندل، جسی تایلر فرگوسن، ایسیا ویتلاک جونیور، اسکات سیس، بروکلین پرینس، کریستوفر هیوجو، کاهیون کیم و شین کانلان اشاره کرد. 

اما در میان بازیگران این فیلم نام ری لیوتا نیز به چشم می‌خورد که متاسفانه پس از بازی در این فیلم از دنیا رفت. این بازیگر که در سن 67 سالگی چشم از جهان فرو بست، شهرت خود را به خاطر بازی در فیلم goodfellas اثر مارتین اسکورسیزی و فیلم‌های Narc و Something Wild به دست آورده است. خرس کوکائینی آخرین فیلمی است که لیوتا در آن نقش آفرینی کرده است. 

کارگردانی این فیلم هم بر عهده الیزابت بنکس، بازیگر و کارگردان شناخته شده آمریکایی بوده و تهیه کنندگی آن را جیمی واردن بر عهده داشته است.

انتشار فیلم Cocaine Bear

این فیلم که در سال 2022 ساخته شده قرار است تا در تاریخ 24 فوریه (3 اسفند) بر روی پرده سینماها برود. خرس کوکائینی قرار است ابتدا توسط کمپانی Universal Pictures در سینماهای جهان منتشر شود و کمپانی United International Pictures هم برای اکران در برخی کشورها با یونیورسال همکاری خواهد کرد. 

به دلیل اینکه در دهه 1980 داستان خرس کوکائینی بسیار ترند بود و همه درباره آن شنیده‌اند، منتقدان معتقد هستند که دیدن این فیلم قطعا برای بسیاری جذاب خواهد بود. آنها همچنین اعتقاد دارند که مردم باید این فیلم را در لیست فیلم‌هایی قرار دهند که قصد دارند در سال 2023 مشاهده کنند. 

منتقدان به غیر از داستان جذاب این فیلم، به کارگردانی الیزابت بنکس هم اشاره کرده‌اند. آنها می‌گویند که او با فیلم تازه خودش، توجه همه بیننده‌ها را به سمت خود جلب خواهد کرد چرا که در سرگرم کردن مردم خبره است.

سریال آخرین بازمانده

دانلود سریال آخرین بازمانده

سریال وایکینگ ها

 

 

دانلود فیلمدانلود فیلم دوبله فارسی , دانلود فیلم سینمایی , دانلود انیمیشن جدید ، دانلود انیمه و دانلود سریال با لینک مستقیم از رسانه گپ فیلم

 

 

  • مهدی عابدی
  • ۰
  • ۰

اگر شما هم از طرفداران فیلم های روان‌شناختی هستید، یکی از جدیدترین آثار این ژانر که در تلفیق با ژانر ترس ساخته شود و قرار است در ماه مارس 2023 به روی پرده سینماها برود، فیلم Inside یا درون به کارگردانی واسیلیس کاتسوپیس، مستندساز سرشناس است. نقش اصلی این فیلم متفاوت را ویلیام دفو بازیگر مطرح انگلیسی بازی می‌کند که همه ما بازی‌های به یاد ماندنی او را در فیلم‌های مرد عنکبوتی، قتل در قطار سریع‌السیر شرق، لیگ عدالت زک اسنایدر و آثار شاخص پر شمار دیگر به خاطر داریم. در ادامه این نقد و بررسی با گپ فیلم همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را درباره این فیلم در اختیار شما قرار دهیم.

ویلیام دفو که تقریبا معرف حضور همه است پس از بازی در فیلم Dead For A Dollar دوباره با اثر جدید شرکت فیلم‌سازی Focus Features یعنی " Inside " به صحنه سینماها باز خواهد گشت. دفو در این فیلم نقش یک دزد آثار هنری را بازی کرده که در ادامه بیشتر درباره این نقش صحبت خواهیم کرد. اما یکی از نکات مهمی که درباره کارگردان این فیلم یعنی Vasilis Katsoupis وجود دارد این است که اهالی سینما اغلب او را به عنوان یک مستندساز موفق می‌شناسند و این اولین تجربه ساخت یک فیلم غیر مستند به تنهایی برای اوست. 

داستان فیلم Inside

فیلم سینمایی درون داستان یک دزد آثار هنری به نام نمو را روایت می‌کند که برای یک دزدی جدید برنامه ریزی می‌کند. نمو قصد دارد از یک پنت هاوس مجهز در شهر نیویورک دزدی کند. او باید در 7 دقیقه کار خود را تمام کند تا بتواند از آن خانه خارج شود. اما زمانی که او می‌خواهد دزدی خود را انجام دهد، کارش طبق برنامه پیش نمی‌رود و در آن پنت هاوس که به فناوری‌های روز دنیا مجهز است، گرفتار می‌شود. او هیچ راه آسانی برای نجات ندارد و فقط تلاش می‌کند تا بر ذهن خود تکیه کند. نمو که با تعدادی آثار هنری گرانبها تنها مانده باید از تمام حقه‌ها و نوآوری‌هایی که به ذهنش می‌رسد استفاده کند تا بتواند زنده بماند. 

او در ابتدا تلاش می‌کند تا از آنجا بگریزد اما متوجه می‌شود که این کار اصلا آسان نیست. به همین دلیل در ابتدا کمی نا امید می‌شود و تلاش می‌کند تا با مواد غذایی که در پنت هاوس وجود دارد خود را سیر کند و زنده بماند. در ادامه اما زمانی که او نهایتا نمی‌تواند از خانه خارج شود، به ظاهر دیوانه شده و مجذوب آثار هنری می‌شود که در اطرافش وجود دارند. 

عوامل سازنده فیلم Inside

درباره کارگردان این فیلم تا به اینجا بسیار صحبت کردیم و اکنون قصد داریم به دیگر عوامل سازنده فیلم نیز بپردازیم. فیلم درون 2023 توسط یک تیم بزرگ و شناخته شده تهیه شده است. تهیه‌کنندگان اصلی این فیلم، دریس فیلیپو، مارکوس کانتیس و جورج کارناواس هستند و لیستی از نام‌های شناخته شده به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی " درون " فعالیت داشته‌اند. از جمله این افراد می‌توان به جیم استارک، کاتسوپیس، کنستانتینوس کونتوراکیس، ژان کلود ون ریکگهم و استفان کلیهر اشاره کرد. 

جورج کارناواس و واسیلیس کاتسوپیس درباره این فیلم و همکاری مشترکی که با ویلیام دفو داشته‌اند، بیانیه زیر را منتشر کرده‌اند:

ساختن این فیلم به همان شکل که دوست داشتیم برای ما مانند یک رویا بود. ما در ساخت این فیلم از امتیاز حضور دفو و همه این فیلم‌سازان بزرگ که از ما حمایت کردند، بهره بردیم و این موارد امتیازهای بزرگی برای ما بودند. شرکت فوکس هم انتخاب درستی برای ساخت این فیلم بوده و ما انقدر هیجان داریم که نمی‌توانیم برای به اشتراک گذاشتن این فیلم با جهان، صبر کنیم.

در ابتدای مطلب اشاره کوتاهی به کارنامه پر افتخار و موفق دفو انداختیم. فیلم Inside یکی از جدیدترین آثاری خواهد بود که به کارنامه این بازیگر بزرگ اضافه می‌شود. او به غیر از این فیلم نیز در پروژه دیگری از شرکت Focus هم همکاری داشته که Asteriod City نام دارد و قرار است در نیمه دوم سال جاری میلادی اکران شود.

این فیلم اولین فیلم واسیلیس کاتسوپیس است که آن را به تنهایی کارگردانی کرده چرا که او در سال‌های گذشته فقط مشغول ساخت مستند بوده اما اخیرا حوزه فیلم‌سازی خود را تغییر داده است. یک سال اخیر برای او به عنوان یک سال بزرگ شناخته می‌شود چرا که او پیش از این نیز در ساخت فیلم " مرد شمالی " با رابرت اگرز و فیلم " کوچه کابوس " با گیرمو دل تورو همکاری داشته است.

کیسکا هیگز، رئیس بخش تولید Focus Features درباره فیلم درون می‌گوید:

با فیلم Inside، تعهدی که ما به حمایت از فیلم‌سازان تازه کار بین المللی داریم ادامه پیدا می‌کند. این فیلم تجربه‌ای که تقریبا همه ما با آن آشنا هستیم یعنی انزوا را مورد بررسی قرار می‌دهد و آن را به صورت بصری و بسیار خیره کننده موشکافی می‌کند. 

کمپانی فوکس قرار است این فیلم را ایالات متحده آمریکا و کانادا اکران کند و کمپانی بزرگ Universal هم وظیفه اکران این فیلم را در خارج از قاره آمریکای شمالی بر عهده خواهد داشت. طبق برنامه‌ریزی‌هایی که کمپانی‌های منتشر کننده این اثر داشته‌اند، " درون " قرار است در تاریخ 10 مارس 2023 به روی پرده سینماهای جهان برود.

سریال آخرین بازمانده

دانلود سریال آخرین بازمانده

سریال وایکینگ ها

 

 

دانلود فیلمدانلود فیلم دوبله فارسی , دانلود فیلم سینمایی , دانلود انیمیشن جدید ، دانلود انیمه و دانلود سریال با لینک مستقیم از رسانه گپ فیلم

 

  • مهدی عابدی
  • ۰
  • ۰

فیلم سینمایی پسر که به تازگی در جشنواره فیلم ونیز به نمایش درآمده، آخرین ساخته فلوریان زلر است که پیش از این به خاطر ساخت فیلم پدر در سال 2020 به شهرت جهانی دست پیدا کرده بود. این فیلم که نقش‌های اصلی آن را هیو جکمن، لورا درن و ونسا کربی بر عهده دارند، در ژانر درام ساخته شده و داستان زندگی یک نوجوان را روایت می‌کند که پدر و مادرش از هم جدا شده‌اند. در ادامه این نقد و بررسی با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را درباره فیلم پسر با شما در میان بگذاریم.

داستان فیلم The Son

داستان فیلم The Son محصول سال 2022 درباره زندگی یک پسر 17 ساله به نام نیکولاس است که با گذشت چند سال پس از جدایی والدینش، احساس می‌کند دیگر مانند سابق نمی‌تواند با مادرش که کیت نام دارد زندگی کند. او به همین دلیل تصمیم می‌گیرد تا پیش پدرش پیتر برود و با پارتنر او بث زندگی کند. بعد از اینکه نیکولاس به خانه پدرش نقل مکان می‌کند، پیتر سعی می‌کند با او وقت بگذراند و همان پدری شود که او همیشه آرزویش را داشته. او که تلاش می‌کند اشتباهات گذشته خودش را جبران کند، زمان حال و نیکولاسی که در حال حاضر زندگی می‌کند را فراموش می‌کند. 

بازیگران فیلم The Son

آوریل سال 2021 بود که تیم سازنده فیلم The Son تصمیم گرفتند تا کارهای پیش تولید آن را انجام دهند و بازیگران را انتخاب کنند. پیشنهاد بازی در نقش پیتر و کیت در همان زمان به هیو جک من و لورا درن داده شد و این دو بازیگر هم بازی در این نقش‌ها را پذیرفتند. در ماه ژوئن هم پیشنهاد نقش بث به ونسا کربی داده شد و او نیز پذیرفت تا تیم اصلی بازیگری این فیلم تکمیل شود. در ادامه اطلاعات بیشتری را درباره بازیگران اصلی این فیلم در اختیار شما قرار می‌دهیم:

هیو جک من در نقش پیتر میلر

هیو جک من که تقریبا همه ما او را می‌شناسیم یک بازیگر اهل استرالیا است که بیشتر به خاطر بازی در مجموعه فیلم‌های X-Men شناخته می‌شود. بسیاری، فیلم‌های X-Men را نقطه عطفی در زندگی جک من می‌دانند چرا که او با بازی در نقش ولورین در این مجموعه فیلم‌ها توانست رکورد طولانی‌ترین ایفای نقش در فیلم‌های اکشن مارول را بدست بیاورد و نام خود را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کند. او افتخارات فراوانی را بدست آورده که از جمله آنها می‌توان به دو جایزه تونی، یک جایزه گلدن گلوب و یک جایزه امی اشاره کرد. 

لورا درن در نقش کیت میلر

لورا درن یک بازیگر آمریکایی مشهور است که تا به امروز توانسته افتخارات فراوانی را کسب کند. از جمله جوایزی که او توانسته با خود به خانه ببرد می‌توان به جایزه اسکار، امی، بفتا و چند گلدن گلوب اشاره کرد. درن در سال 1985 با بازی در فیلم‌های Mask شناخته شد و در ادامه هم به واسطه بازی در فیلم‌های دیوید لینچ مثل Wild At Heart و Blue Velvet به شهرت جهانی رسید. او در نهایت در سال 2019 به خاطر بازی در فیلم Marriage Story اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن را دریافت کرد.

ونسا کربی در نقش بث

ونسا کربی بازیگر انگلیسی شاخص که تا کنون نامزد دریافت جوایز فراوانی از جمله اسکار، بفتا، گلدن گلوب، امی و جایزه انجمن بازیگران شده در این فیلم نقش بث، پارتنر پیتر را بازی می‌کند. اولین حضور او در سینما با بازی در فیلم کوتاه The Rise آغاز شد و در ادامه فعالیت خود به خاطر بازی در نقش پرنسس مارگارت سریال Game Of Thrones به شهرت جهانی دست پیدا کرد. او همچنین در فیلم‌ Mission Impossible Fallout هم حضور داشته است.

دیگر بازیگران فیلم The Son

به غیر از بازیگران شاخصی که پیش‌تر نام بردیم، بازیگران دیگری هم در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند که از جمله آنها می‌توان به زن مک گراث، جورج کوبل، هیو کوارشی و آنتونی هاپکینز اشاره کرد. 

نظر منتقدان درباره فیلم The Son

فیلم The Son پس از اکران، نظرات مختلفی را از بینندگان و منتقدان سینما دریافت کرد. اغلب منتقدان بازی بازیگران را تحسین کرده اما انتقاداتی بر کارگردانی و فیلم نامه داشتند. در ادامه برخی از این نظرات را با هم می‌خوانیم:

استیو پوند از The Wrap با امتیاز 82 از 100:

فیلم پدر به نظر من زیرکانه و لطیف عمل کرده است. البته این فیلم مقداری آشفته و نا آرام است که به عقیده من نظر کارگردان بوده و بدون شک با سوژه تلخ و پر مساله فیلم هماهنگ است اما از آن بهره برداری نمی‌کند.

فیل د سملین از Time Out با امتیاز 80 از 100:

فلوریان زلر یک نمایشنامه نویس است که کارگردان شده. او در این فیلم یک جنگ یک نفره را علیه مجاری اشکی مردم جهان به راه انداخته و تصویر کوبنده‌ای از زندگی یک خانواده در شرایط بحرانی را به تصویر می‌کشد. 

جان بلیزدیل از CineVue با امتیاز 80 از 100:

فیلم پسر شاید به اندازه فیلم پدر تمام و کمال یا نوآورانه نباشد اما به نظر من باز هم یک درام تاثیرگذار، هوشمندانه و همدلانه است. 

پیتر بردشاو از The Gaurdian با امتیاز 80 از 100:

فیلم سینمایی پسر به نظر من یک درام به شدت دردناک است. درد و رنجی فزاینده که بدون بیهوشی ادامه پیدا می‌کند. 

وندی آید از Screen Daily با امتیاز 70 از 100:

این فیلم مسلما یک اثر قدرتمند است که داستانگویی سر راستی دارد. بر عکس فیلم اول کارگردان، این فیلم آن ویژگی‌های فریبکارانه و تغییر شکل دهنده فیلم اول را ندارد.

سریال آخرین بازمانده

دانلود سریال آخرین بازمانده

سریال وایکینگ ها

 

 

دانلود فیلمدانلود فیلم دوبله فارسی , دانلود فیلم سینمایی , دانلود انیمیشن جدید ، دانلود انیمه و دانلود سریال با لینک مستقیم از رسانه گپ فیلم

 

  • مهدی عابدی
  • ۰
  • ۰

اگر شما هم یکی از طرفداران فیلم‌های ترسناک و فراطبیعی هستید به احتمال زیاد نام " ام نایت شامالان " را شنیده‌اید. او در ژانر وحشت و دلهره‌آور، آثار جذاب و بزرگی تولید کرده است و به همین دلیل بسیاری از منتقدان او را در سطح بزرگانی مانند آلفرد هیچکاک و استیون اسپیلبرگ قرار می‌دهند. مژده برای طرفداران این کارگردان، فیلم جدید او با نام " Knock at the cabin " یا " در کلبه را بزن " است. این فیلم یک اثر آخرالزمانی ترسناک است که نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی آن بر عهده M. Night Shyamalan بوده و قرار است در تاریخ 3 فوریه 2023 اکران شود. در ادامه این نقد و بررسی با گپ فیلم همراه باشید تا بیشتر درباره این اثر در کلبه را بزن با هم صحبت کنیم. 

همانطور که گفتیم، فیلم سینمایی در کلبه را بزن یک فیلم ترسناک، هیجان انگیز و رازآلود است که در سال 2022 توسط سه کمپانی بزرگ فیلم‌سازی یعنی Universal Pictures، Film Nation Entertainment و Blinding Edge Pictures تولید شده است. فیلم‌نامه این فیلم بر اساس رمانی به نام " The cabin at the end of the world " از نویسنده مطرح، پل جی ترمبلی به رشته تحریر درآمده که در سال 2018 منتشر شده بود. شامالان به تنهای نوشتن فیلم‌نامه این اثر را بر عهده نداشته و استیو دزموند و مایکل شرمن هم با او همکاری کرده‌اند. 

داستان فیلم Knock at the cabin

فیلم در کلبه را بزن، داستان زندگی یک دختر بچه را روایت می‌کند که به همراه خانواده‌اش برای گذراندن تعطیلات به کلبه‌ای دور افتاده در یک جنگل می‌روند. همه چیز به خوبی پیش می‌رود که ناگهان 4 غریبه مسلح آنها را به گروگان می‌گیرند. گروگان‌ها اما مانند دیگر گروگان‌ گیرهای دیگر به دنبال اخاذی یا موارد این چنینی نیستند. آنها از این خانواده می‌خواهند تا برای جلوگیری از تمام شدن دنیا تصمیم‌های غیرممکن و عجیب بگیرند. خانواده یاد شده که گیج شده و بسیار هم ترسیده‌اند، دسترسی محدودی به دنیای بیرون دارند. آنها تصمیم می‌گیرند تا دیر نشده و همه چیز از دست نرفته، برای نجات جان خود تلاش کنند و در همین راستا تصمیمی سرنوشت ساز بگیرند. در ادامه اتفاقاتی رقم می‌خورد که قطعا علاقمندان به فیلم‌های ژانر وحشت را هیجان زده خواهد کرد. 

عوامل سازنده فیلم Knock at the cabin

چنانچه در ابتدای مطلب هم گفتیم شامالان تقریبا همه کاره این فیلم است و نوشتن فیلم‌نامه، تهیه کنندگی و کارگردانی را خودش انجام داده است. جالب است بدانید او شهرت خود را به خاطر ساخت فیلم‌های این ژانر به دست آورده و اغلب فیلم‌های خود را در فیلادلفیا پنسیلوانیا می‌سازد

اما در کنار او بازیگران برجسته‌ای هم در این اثر به ایفای نقش پرداخته‌اند که از جمله آنها می‌توان به دیوید باتیستا در نقش لئونارد، روپرت گرینت در نقش ردموند، بن الدریج در نقش اریک، نیکی اموکا برد در نقش آدرین، جاناتان گروف در نقش اندرو، ابی کوئین در نقش سبرینا، ساتومی هافمن، ویلیام راگزدیل، کریستن کوی در نقش ون، جری لابرو، کلر لوییز فراست، کت مورفی، مک کنا کریگان، دبی لی و اسکات ووگل اشاره کرد

انتشار فیلم Knock at the cabin

فیلم در کلبه را بزن پس از فراز و نشیب‌های فراوانی که در ساخت و انتخاب زمان اکران آن وجود داشت ابتدا قرار بود در تاریخ 17 فوریه 2023 بر روی پرده سینماها برود اما در نهایت تصمیم بر این شد که این فیلم در تاریخ سوم فوریه ابتدا در ایالات متحده آمریکا و سپس در دیگر نقاط جهان بر روی پرده سینماها برود.

در مورد کارگردان Knock at the cabin بیشتر بدانیم

ام نایت شامالان پیش از ساخت این فیلم، فیلم Old را ساخته بود که در سال 2021 اکران شد و علاوه بر فورش خوب، توانست نظر بسیاری از منتقدان را به سوی خود جلب کند. بودجه ساخت این اثر 18 میلیون دلار بود که در نهایت توانست فروش 90 میلیون دلاری داشته باشد. 

شامالان هم اکنون به عنوان شوارنر سریال Servant با سرویس استریم آنلاین اپل تی وی پلاس همکاری می‌کند. او به دلیل ساخت آثار قابل تحسین تا به امروز نامزد جوایز بزرگی شده که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به نامزدی دو جایزه اسکار اشاره کرد. او همچنین در سال 2022 سرپرستی هیات داوران جشنواره فیلم برلین را هم بر عهده داشت. از جمله مهم‌ترین و موفق‌ترین آثار شامالان که مجموعا ببیش از 3 میلیارد دلار در سطح جهان فروش داشته‌اند، می‌توان به آثار زیر اشاره کرد:

فیلم سینمای The Sixth Sense یا حس ششم

فیلم سینمایی Unbreakable یا آسیب پذیر

فیلم سینمایی The Village یا روستا

فیلم سینمایی Split یا شکافته

فیلم سینمایی Old

سریال آخرین بازمانده

دانلود سریال آخرین بازمانده

سریال وایکینگ ها

 

 

دانلود فیلمدانلود فیلم دوبله فارسی , دانلود فیلم سینمایی , دانلود انیمیشن جدید ، دانلود انیمه و دانلود سریال با لینک مستقیم از رسانه گپ فیلم

 

 

  • مهدی عابدی