نقد و بررسی سریال I Am Groot

نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

نقد و بررسی سریال I Am Groot

نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

اگر از طرفداران انیمیشن دیدن به زبان فارسی هستید، قطعا نام گپ فیلم را شنیده‌اید. انیمیشن‌های سینمایی و سریال‌های انیمیشنی بسیاری در سال‌های اخیر تولید‌ شده‌اند که به دلیل پیشرفت‌های تکنولوژی مدام در حال جذاب‌تر شدن چه از لحاظ بصری و چه از لحاظ داستانی هستند. به همین دلیل تیم گپ فیلم از همان زمان شروع به فعالیت خود تصمیم گرفت تا یک تیم اختصاصی برای تدوین، دوبله و آهنگسازی انیمیشن‌ها تشکیل دهد تا به‌روز‌ترین انیمیشن‌های روز دنیا را به صورت دوبله شده در اختیار بیننده‌های ایرانی قرار دهد.

تیم گپ فیلم آخرین انیمیشن‌های روز دنیا را در کوتاه‌ترین زمان ممکن آماده و در دسترس کاربران خود قرار می‌دهد. برای دانلود انیمیشن I Am Groot هم کافی است سری به پلتفرم گپ فیلم بزنید یا اگر علاقمند هستید آن را به صورت آنلاین مشاهده کنید.

  • ۰
  • ۰

سینمای جهان با گذر زمان مدام در حال جذاب تر شدن است و هر ساله فیلم و سریال های متفاوتی منتشر می‌شوند که پیش‌تر نمونه آنها ساخته نشده است. یکی از فیلم‌های متفاوتی که بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده و قرار است در سال 2023 اکران شود، Cocaine Bear یا خرس کوکائینی نام دارد. این فیلم داستان یک خرس را روایت می‌کند که یک بسته بزرگ کوکائین را می‌خورد و همین باعث می‌شود تا کنترل خود را از دست داده و شروع به حمله و کشتار افراد کند. در ادامه این نقد و بررسی با گپ فیلم همراه باشید تا بیشتر درباره این فیلم صحبت کنیم.

برای عموم مردم، دیدن فیلم‌هایی که بر اساس واقعیت ساخته می‌شوند جذاب‌تر است چرا که بیننده می‌داند این اتفاقات برای یک فرد واقعی افتاده است و صرفا ساخته ذهن یک نویسنده نیست. دلیل این اتفاق حس همزاد پنداری است چرا که ما وقتی متوجه می‌شویم یک داستان واقعی است، سعی می‌کنیم خودمان را در همان وضعیت تصور کنیم و همین موضوع به جذابیت این داستان‌ها اضافه می‌کند. 

داستان فیلم Cocaine Bear

فیلم خرس کوکائینی، داستان یک دلال بدنام مواد مخدر در سال 1985 را روایت می‌کند که پیش‌تر افسر مبارزه با مواد مخدر بوده و اکنون خودش هم به سمت فروش مواد مخدر رفته است. شغل او جا‌به‌جایی مواد مخدر در مقیاس بزرگ است. او در حین جا‌به‌جایی یک محموله عظیم با هواپیما متوجه می‌شود که وزن، بسیار سنگین شده و برای کاهش دادن وزن هواپیما، یک کیسه پر از کوکائین را به بیرون از هواپیما می‌اندازد. 

ارزش این کیسه چند ده میلیون دلار است و همین موضوع باعث می‌شود تا خلبان پرواز وسوسه شود و برای پیدا کردن این کیسه با چتر نجات به بیرون بپرد. او زمانی که از هواپیما به بیرون می‌پرد چترش باز نمی‌شود و در نهایت جان خود را از دست می‌دهد. در ادامه داستان، این کیسه به دست یک خرس سیاه می‌افتد و خرس، محموله کوکائین را می‌بلعد. همین موضوع باعث می‌شود تا اتفاقات شوکه کننده‌ای رقم بخورد. خرس که حجم زیادی کوکائین را خورده، تحت تاثیر مواد مخدر قرار می‌گیرد و شروع به کشتن افراد می‌کند. در ادامه داستان نیز اتفاقات جالبی رقم می‌خورد. جالب است بدانید، خرسی که در این داستان به آن پرداخته شده، اکنون به صورت تاکسیدرمی شده در موزه نگهداری می‌شود.

بازیگران فیلم Cocaine Bear

سازندگان فیلم خرس کوکائینی که یک داستان جذاب را اختیار داشتند، تصمیم گرفتند تا بازیگران با استعداد و برجسته‌ای را برای نقش‌آفرینی در این اثر به خدمت بگیرند. از جمله این بازیگران می‌توان به کریستین کونوری، کری راسل، آلدن ارنریچ، اوشیا جکسون جونیور، مارگو مارتیندل، جسی تایلر فرگوسن، ایسیا ویتلاک جونیور، اسکات سیس، بروکلین پرینس، کریستوفر هیوجو، کاهیون کیم و شین کانلان اشاره کرد. 

اما در میان بازیگران این فیلم نام ری لیوتا نیز به چشم می‌خورد که متاسفانه پس از بازی در این فیلم از دنیا رفت. این بازیگر که در سن 67 سالگی چشم از جهان فرو بست، شهرت خود را به خاطر بازی در فیلم goodfellas اثر مارتین اسکورسیزی و فیلم‌های Narc و Something Wild به دست آورده است. خرس کوکائینی آخرین فیلمی است که لیوتا در آن نقش آفرینی کرده است. 

کارگردانی این فیلم هم بر عهده الیزابت بنکس، بازیگر و کارگردان شناخته شده آمریکایی بوده و تهیه کنندگی آن را جیمی واردن بر عهده داشته است.

انتشار فیلم Cocaine Bear

این فیلم که در سال 2022 ساخته شده قرار است تا در تاریخ 24 فوریه (3 اسفند) بر روی پرده سینماها برود. خرس کوکائینی قرار است ابتدا توسط کمپانی Universal Pictures در سینماهای جهان منتشر شود و کمپانی United International Pictures هم برای اکران در برخی کشورها با یونیورسال همکاری خواهد کرد. 

به دلیل اینکه در دهه 1980 داستان خرس کوکائینی بسیار ترند بود و همه درباره آن شنیده‌اند، منتقدان معتقد هستند که دیدن این فیلم قطعا برای بسیاری جذاب خواهد بود. آنها همچنین اعتقاد دارند که مردم باید این فیلم را در لیست فیلم‌هایی قرار دهند که قصد دارند در سال 2023 مشاهده کنند. 

منتقدان به غیر از داستان جذاب این فیلم، به کارگردانی الیزابت بنکس هم اشاره کرده‌اند. آنها می‌گویند که او با فیلم تازه خودش، توجه همه بیننده‌ها را به سمت خود جلب خواهد کرد چرا که در سرگرم کردن مردم خبره است.

سریال آخرین بازمانده

دانلود سریال آخرین بازمانده

سریال وایکینگ ها

 

 

دانلود فیلمدانلود فیلم دوبله فارسی , دانلود فیلم سینمایی , دانلود انیمیشن جدید ، دانلود انیمه و دانلود سریال با لینک مستقیم از رسانه گپ فیلم

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی